woensdag 2 juli 2008

vuurvliegjes

ben je daar? kom heel even gedag zeggen. de wereld draait nog door morgen. het gras bloeit nog,waneer je me een blijk van herkenning geeft, ookal is het een snelle kijk die verraad hoe we vroeger passie voelden oplaaien met de zelfde ogen in dezelfde ruimtes, wat nu eeuwen geleden kan geweest zijn. hoe kan het zo veranderen. vandaag zie ik je weer, ookal raken je lippen demijne niet meer als ooit.vandaag, een moment en duizend leugens die in je groene ogen fonkelen als de sterren die we leken te bezitten. we weten beiden dat het voorbij is. we voelen het branden in elke kus die niets betekend, we kunnen het proeven op elkanders huid. de tranen die voor je gevallen zjn zijn inmiddels gestold, al prikt het nog als ik naar je kijk. al brand je glimlach niet meer in mijn nek, ik ken je nog.

de zomer kan nu niet lang meer op zich laten wachten.
kijk, de wolken schuiven al

Geen opmerkingen: