zondag 12 oktober 2008

ik zie je overal, in de banken van het park, de gezichten die de wereld waarnemen, zelfs in het lezen van je onbegrijpelijke tekens. we kunnen ons dit niet veroorloven, dit gedrein. het waanzinnige spel dat we spelen, de inzet is te hoog.

don't you want to hold me baby?

ik zie je overal, terwijl ik er gek van word. zeg me wat je denkt. wat er in het weggerotte verdriet omgaat. waar denk je aan als je mijn naam noemt? zie je mij als je aan de liefde denkt? nee, het hoeft niet. hou het voor jezelf. hou het voor wanneer je geen troeven meer achter de hand hebt, en je in deze hoeken geduwt word.

disappointed,

ik zal het je zeggen. ik hou van je. elke moment word aan jou gespendeert. het wachten op een antwoord van deze ongestelde vragen laat me geen keus meer. ik wil het naar je schreeuwen. naar je huilen. ik wil het je vertellen.

going crazy.

Geen opmerkingen: